ALL-GEN & TREND SESSIE
ALL-GEN: Generaties worden gevormd door de tijdsgeest, technologie en maatschappelijke ontwikkelingen. Van Babyboomers tot Gen Beta – elke generatie heeft zijn eigen waarden, voorkeuren en communicatiestijl. Maar waarom is het zo belangrijk om deze verschillen te doorgronden? Vanuit een generatiemarketingperspectief helpen we om jouw doelgroepen effectiever te bereiken, je merk relevant te houden en merkvoorkeur te vergroten.
TRENDS: veranderen voortdurend en beïnvloeden hoe merken met consumenten en medewerkers omgaan. Maar welke trends zijn specifiek relevant voor jouw sector? En hoe kun je hier proactief op inspelen om future-proof te blijven?


De All-gen & trend sessie is een maatwerk kick-off voor merkenbouwers die aan de slag willen met generatiemarketing. We laten je kennismaken met bovenstaande onderwerpen en je krijgt veel ideeën toegereikt om mee aan de slag te gaan.
- 2,5 uur op locatie
- incl. intake
- vooronderzoek
- wrap up hand-out

FOOD FOR THOUGHT
Met de komst van 6G zullen we altijd en overal verbonden zijn. Futurist Sarwant Singh (Forbes) schetst een hyperverbonden wereld waarin mensen, auto’s, huizen, steden continue connected zijn. De toekomst zal in essentie een voortdurende verbinding weerspiegelen. In zo’n wereld zou een afgesloten verbinding wel eens de enige echte luxe kunnen zijn.
Grote kans dat mensen steeds vaker op zoek gaan naar manieren om de verbinding te verbreken. Het is niet voor niets dat de digitale pocket camera een opmars maakt, jonge mensen willen echte momenten vastleggen zonder de afleiding van appjes en mails op de telefoon.
Tegelijkertijd rijst de vraag; wat vraag jij van je doelgroep? Mag je verwachten dat jouw consumenten altijd 'aan staan'? Of is dit juist een kans voor jouw merk, verbonden blijven door soms bewust ‘uit te staan’? Welke luxe bied jij?


FOOD FOR THOUGHT
"Bel-angst" komt niet voor in het vocabulair van een Gen-X, maar menig Gen-Z ligt nachten wakker van een random telefoongesprek.
Bel-angst is logisch als je bedenkt dat deze skill nog niet zo goed getraind is bij jonge mensen. Mensen uit de jongere generaties zijn per definitie cultuurveranderaars. Het comfort van een goed functionerende chatbot wordt echt niet alleen door jonge mensen als verademing ervaren. Kortom er zijn age-less consumenten verlangens en generatie-specifieke kenmerken die beiden aandacht vragen. Wat verwacht jouw doelgroep als het gaat om interactie met jouw merk? Is een beller echt sneller?
Kortom generatie marketing is essentieel ook als het gaat om employer branding en employer advocacy.